Studijų tikslas – pagilinti ekonomikos pagrindus, susipažinti su įmone, jos geografine padėtimi, apžvel­gti joje vykstančius ekonominius procesus. Kurso metu gilinamasi į prekybos įmonės marke­tingo koncepciją, daug dėmesio skiriama mažme­ni­nės prekybos įmonių marketingui. Aptariami pre­kybos įmonės tikslai ir marketingo strategijos. Stu­dentai supažindinami su prekybos objektų rū­ši­mis, tipais, pardavimo formomis. Kurse pa­tei­kiama pre­ky­bos objekto vieta, vietos parinkimo ypa­tumai. Dė­mesys skiriamas asortimento poli­ti­kai, nagri­nė­ja­ma asortimento struktūros samprata ir asorti­men­to politiką lemiantys veiksniai. Kurse ana­li­zuo­jama paslaugų politika, pirkėjų aptarna­vimas, taip pat ryšių su pirkėjais valdymas. Taip pat būtina žinoti kainų politiką. Ypač atkreipiamas dėmesys į komunikacinę (rėmimo) politiką, rekla­mą, parda­vimo skatinimo veiksnius. Studentai su­si­pažįsta su pardavimo vieta marketinge, par­da­vimo planavimo procesu, pardavimo etika.