Studijų tikslas – pagilinti ekonomikos pagrindus, susipažinti su įmone, jos geografine padėtimi, apžvelgti joje vykstančius ekonominius procesus. Kurso metu gilinamasi į prekybos įmonės marketingo koncepciją, daug dėmesio skiriama mažmeninės prekybos įmonių marketingui. Aptariami prekybos įmonės tikslai ir marketingo strategijos. Studentai supažindinami su prekybos objektų rūšimis, tipais, pardavimo formomis. Kurse pateikiama prekybos objekto vieta, vietos parinkimo ypatumai. Dėmesys skiriamas asortimento politikai, nagrinėjama asortimento struktūros samprata ir asortimento politiką lemiantys veiksniai. Kurse analizuojama paslaugų politika, pirkėjų aptarnavimas, taip pat ryšių su pirkėjais valdymas. Taip pat būtina žinoti kainų politiką. Ypač atkreipiamas dėmesys į komunikacinę (rėmimo) politiką, reklamą, pardavimo skatinimo veiksnius. Studentai susipažįsta su pardavimo vieta marketinge, pardavimo planavimo procesu, pardavimo etika.
- Teacher: Birutė Povilianskienė